پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225902
درهاي تراکتورسازي هم به روي رضاييان بسته شد
تاریخ انتشار : 1395/05/20 20:38:34
نمایش : 1648
باتوجه به مقررات سازمان ليگ رامين رضاييان فعلا نمي تواد تراکتوري شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پس از مخالفت برانکو ايوانکوويچ با حضور رامين رضاييان در پرسپوليس خبري منتشر شد که اين بازيکن در راه تبريز و پيوستن به تراکتورسازي قرار دارد.

در اين خبر آمد که رضاييان از شب گذشته مذاکراتش را به تراکتورسازي آغاز کرده و صحبت هايي با آجرلو و قلعه نويي انجام شده است.

اين در حالي است که تراکتورسازي ۶ سهميه خريد ليگ برتري خود را انجام داده و نمي تواند بازيکن سهميه ليگ برتري ديگري جذب کند. تيمها تا پايان نيم فصل فقط مي توانند شش سهميه ليگ برتري به خدمت بگيرند و تراکتور هم محسن بنگر، سينا عشوري، عليرضا رمضاني، هادي محمدي، شهرام گودرزي و محمد ابراهيمي را جذب کرده و سهميه آنها تا نيم فصل تکميل شده است.

سينا عشوري اگر چه فصل قبل هم در تراکتور توپ مي زد اما سرباز بود و اين فصل با دريافت رضايت نامه از ذوب آهن به تراکتور رفت و برخلاف تصور ششمين سهميه بازيکنان ليگ برتري تراکتورسازي محسوب مي شود.

به اين ترتيب در حال حاضر امکان پيوستن رضاييان به تراکتور وجود ندارد و احتمالا باشگاه تراکتورسازي در محاسبه سهميه هاي خود اشتباه کرده و از تمام شدن آنها خبر نداشته است.

منبع:وبسايت نود

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html